Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Bestellen en betalen

Hoe kan ik betalen?

Je kunt gemakkelijk online betalen via iDeal.

Mocht dit niet mogelijk zijn voor jou, neem dan contact met ons op. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

Het kan voorkomen dat de orderbevestiging in jouw e-mail spam folder terecht is gekomen. Check daarom altijd eerst even je spam folder.

Mocht je nog steeds geen orderbevestiging hebben ontvangen, neem dan contact met ons op. 

Verzending

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Afhankelijk van het tijdstip en de dag van je bestelling leveren wij binnen 1-2 werkdagen. Zodra de bestelling wordt verzonden ontvang je een track & trace-code zodat je jouw bestelling kan volgen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja zeker! Zodra we de bestelling verzenden ontvang je een track & trace-code per e-mail. Hiermee kan je jouw bestelling volgen tot deze bezorgd wordt.

Wat zijn de verzendkosten in Nederland?

De verzendkosten zijn €4,95. Verzendingen zijn gratis voor bestellingen met een orderwaarde vanaf €65,-

Alle bestellingen worden verstuurd met een track & trace-code zodat je jouw bestelling kan volgen.

 

Retouren

Kan ik een bestelling retourneren?

Wij hopen dat je helemaal blij bent met je WOOFIO bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan heb je 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. 

Wat is jullie retourbeleid?

Je kan het retourbeleid vinden door te klikken op deze link.

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over het product?

Als je niet tevreden bent over het ontvangen product, neem dan contact op met ons via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@woofio.nl.

Kan ik een artikel ruilen?

Als je aan de voorwaarden van het retourbeleid voldoet kan je een product binnen 14 dagen ruilen.